Avond voor vertrek - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Roos Bekerom - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Roos Bekerom - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Roos

31 Januari 2014 | Nederland, Nuenen

Het is bijna zover, morgenochtend vlieg ik naar Aberdeen in Schotland om daar een halfjaar op Erasmus exchange te gaan!
Ik heb er super veel zin in en ben een stuk minder een emotioneel wrak dan ik had gedacht. Gisteren hebben we lekker gegeten met een aantal vrienden en de familie en heb ik nog wat leuke cadeautjes gekregen, allemaal wel met een schotland twist (lees: regen, kou etc.). Vandaag was ik niet bepaald te genieten toen alles telkens niet in de koffer paste, maar met behulp van vacuüm zakken, een stofzuiger en een soort Tetris voor gevorderen zit de grote koffer in ieder geval dicht! Eindelijk. Ik ben nu bezig om mijn handbagage tot de nok toe te vullen en ook dat zorgt wel voor wat kopzorgen, maar het zal allemaal wel goedkomen!

Afgelopen weken heb ik naast mijn laatste toets van mijn bachelor in Maastricht (hopelijk) ook genoten van veel leuke momenten met vrienden en vriendinnen in Maastricht maar ook in Tilburg! Linda en ik hebben elkaar maar liefst 1,5 week gezien dit academisch jaar, en die hebben we zeker goed benut! Er zijn een paar traantjes gevallen, maar gelukkig ben ik in juni weer terug :)
Ik ben ook heel benieuwd wat er in de grote envelop zit die ik van Joli, Ellen en Claudia heb gekregen, voor de onbekenden: er zit voor elke dag in Schotland een kaartje in met een soort van opdracht is iets dergelijks en ik mag hem nu nog niet open maken! Ik ben benieuwd!

Gelukkig had ik vandaag mijn lieve mama aan mijn zijde die alle kleding netjes opvouwde, sommige kledingstukken zagen voor het eerst een strijkijzer van dichtbij... En natuurlijk oma die een lekkere cake g

Ik ga zo dalijk maar eens lekker slapen, morgen gaat de wekker om 5u en om half 10 vertrekt mijn vliegtuig. Ik heb zin in het avontuur en ik ga mijn best doen jullie op deze manier of via een van de andere 20000 media op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Lina zie ik morgen en dan gaan we samen maar eens Schotland onderzoeken :)
Veel liefs en tot snel!
Roos

  • 31 Januari 2014 - 22:01

    Romy:

    Heel veel plezier lieve Nico!!!!! Zin om over je avonturen te gaan lezen ;)
    Liefs!

  • 01 Februari 2014 - 00:03

    Florence:

    Heel veel plezier!! En dear old Scotland is meer dan kou en regen ;) maak zoveel mogelijk weekend trips, voor je het weet komen de examens dichterbij:) En foto van je eerste haggis ervaring! xxx Florence

  • 01 Februari 2014 - 14:13

    Linda:

    Hahaha een vol koffer met zorg ingepakt heel herkenbaar ;) Super veel plezier en geniet van elke seconde!!! we gaan snel weer skypen veel knuffels en kusjes!

  • 01 Februari 2014 - 21:23

    Jacqueline:

    Lieve meid, heel veel plezier en super dat je ons op de hoogte houdt! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 4770

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 21 Juni 2014

Studeren in Aberdeen

Landen bezocht: